30/12

Ja, nu har pga Örebros brist på snygga kläder utfört ett mordförsök på min vita studentklänning. Slängde in den i tvätten med ett svart pulver och satte temperaturen på 90 grader. Desperat? Ja. Resultatet? Grått...men vem sa att grått var fult? Jag menar det matchar nog min kritvita hy för tillfället. Apråpå mig ångestvita hy borde jag nog sola. Men sola solarium är så omständigt...tycker jag. Sola gör man i Grekland inte i en slags tub fylld av dödliga strålar. Varje gång jag entrar ett solarium är jag rädd att någon psykotisk seriemördare låser in mig i skiten och jag bränns till döds. Denna tankegång pågår i ungefär 15 minuter, det vill säga under den tiden jag ligger och pressar och på något sätt är det inte värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0