Årets bästa konversationer (made by me)

1.
L: ...precis som då när vi var på den där engelska puben...
T: Åh...låg puben i England eller?

2.
T: Heloooooooooooooo, are you guys from Sweeden?
Skittråkiga normänn: No, Norway.
T: Jaha, äh same shit different names...ehm..du you know any good diskothekes around here, because its kind of dead here?
Lina: Varför pratar du engelska med normännen för?
T: Men alltså, jag kan ju inte norska vafan!

3.
Mamma: Tina varför ligger din vante i ugnen för?
T: Alltså, jag vet inte....vantarna låg på borden när jag bakade...och sen kavla jag degen och sånt, la in skiten i ugnen... jag är lite fascinerad själv faktiskt. Fan vad varm den här!

Kommentarer
Postat av: MALIN

hahahahahah så jävla typiskt tina varenda jävla ord ;)

2007-12-27 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0