Visum (och panik)

Jag har ett lite problem. Jag är tvungen att åka till Stockholm för att skaffa mitt visum. Jag vill inte åka själv till stockholm själv, ta tunnelbanan själv, gå runt i staden själv. Jag är en förvirrad människa vars virrighet kommer till ett allvarligt tillstånd vid såna här situationer. Och just därför sitter jag här och bävar mig för att boka ett möte dit. Ni undrar säkert nu hur jag ska klara mig i amerikat, och det vet jag inte riktigt! När jag sitter på arlandas flygplats (ensammar än någonsin) kommer jag drabbas av panik, jag kommer irra runt som en förvirrad galning. Jagkommer tröstshoppa parfymer och smink i mängder, även om parfyrmerna luktar jätteäckligt och tantigt kommer jag köpa dem bara för att. Och jag hatar tantiga parfymer!

Japp, det återstår att se... det återstår och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0