Hej,jag heter Tina och jag knarkar P-piller

Angående bankärenden

Jag blir alltid så himlans vilsen på banker. Turnummer hit och dit och sånt. Därför så var jag lika förvirrad då jag skulle aktivera mitt visa-kort. Allt gick bättre än vanligt, jag gick inte till fel avdelning, utan jag hittade rätt. Jag var sååå nöjd. Sen kom det.

Jag var ju så glad att jag äntligen hade ett visa-kort, det var halvt rosa dessutom och jag var bara tvungen att slänga iväg mitt maestro-kort. Och jag slängde iväg det. Problemet var att i min plånbok ligger ett årsfebrukning av p-piller (ungefär) och när jag försökte dra ut kortet på ett smidigt sätt ramlade alla P-pillerkartor ut över bankkvinnans disk, det var piller överallt. Vad skulle jag säga?

Såhär?
 
"Hehe, vad är det här? P-piller? Nej, man vill ju inte har en unge nu. Bristningar, skrik, gnäll och sen blir man bara tjock. Så jävla onödigt med barn överhuvudtaget... jaha du har två stycken? Det bästa som har hänt dig? Du gillar dina nya former? Jahaja... alla kan ju inte vara lika här i livet"


Jag sa dock inte så... jag sa:

"Oj, vad här det här? Jag blir verklige supernervös när jag går till banker...förvirrad också.. HEJDÅ, vi ses!"


Jag har inte kommit tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0