Ibland är det positivt att nästan bränna ner sin egen säng.

Nu är jag en av dom aupairena som ska genomgå en rematch. Min värdfamilj uppskattade visst inte brännhålet i sängen (helt knäppt jag vet). Och vet ni vad?

Jag är så himla lättad.

Okej att det är jättejobbigt just nu. Jag vet inte vad jag ska vara någonstans och jag har ångest av att träffa dom överhuvudtaget. Men, jag hör inte hemma här. Jag trivs inte här. Jag har tagit så sjukt mycket skit här. Jag har haft hand om ALL disk, ALL tvätt, strykt skjortor och dammsugit medans min värdmamma, som är stay at home mum, har tagit hand om sin häst och haft såå mycket att göra. Det är nämligen jobbigt att rida sin häst fram och tillbaka och lägga kemikalier i poolen en gång i veckan ( mest ansträngande).

Jag visste att något inte stämde hela tiden, och jag visste att jag egentligen, innerst inne, inte var lycklig här. Men jag vågade inte. Jag stod aldrig upp för mig själv. Och även om jag bara vill lägga mig och dö just nu så är jag nog, jo jag tror det, glad för det som hände.

Jag behöver inte ta mer skit längre.

Kommentarer
Postat av: mum

Vi håller tummarna att det löser sej....och det gördet kramisar mum

ps.Du är superduperkanon påallasätt....

2008-08-29 @ 18:58:05
Postat av: moster ann-sofi

hej

Klart det ordnar sig. Det gör det alltid. Vi håller på dig! Många kramar....

2008-08-29 @ 19:28:06
Postat av: Katarina

Hoppas att du får en ny och BÄTTRE familjs fort. Håller tummarna! kram

2008-08-29 @ 23:23:24
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: matilda olsson

men vad skönt att komma bort från en sån familj. vi ska faktiskt inte behöva fixa saker som föräldrarna ska göra så iväg med dem! hoppas det blir bra :) tycker dina inlägg är så klockrena! puss!

2008-08-30 @ 00:34:05
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: Malou

Lycka till med din re-match och kom ihåg att en familj som inte uppskattar brännhål i sängen inte är en familj för en svensk. Vi har ju för fan askalla nätter!



Försök hitta en familj i Wisconsin, då kan vi bli kompisar!

2008-08-30 @ 02:46:44
URL: http://lollodi.blogspot.com
Postat av: Emma från NY

Hej Tina! Jag lovar dig du kommer få det så mycket bättre om du inte är lycklig i din nuvarande familj.. Jag har bytt familj och det har gått alldeles utmärkt. Va lite jobbigt när man inte visste vart man skulle ta vägen eller nånting. Men ha is i magen så ska du se att det dyker upp en familj! Du får se till att ta dig till Californien nu : )

Kramar Emma

2008-08-30 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0