USA does not suck so much anymore.

Jag är inte akut deprimerad längre. Även om jag ibland längtar hem supermycket så skulle jag aldrig, nånsin kunna tänka mig att åka hem nu. Inte ens några månader tidigare. Jag ska stanna här ett helt år och även om jag nu skulle gråta precis varje dag (som jag faktiskt inte gör... typ) skulle jag tvinga mig själv att stanna ändå.

För vad ska jag göra hemma, egentligen? Jobba på mcdonalds? Träffa min pojkvän en gång i månaden eftersom han jobbar i Norge? Vara stamkund på systemet eftersom jag är deprimerade och arbetslös?

Nej, USA does not suck so much anymore.


Kommentarer
Postat av: mam

skönt höra att depressionen släppt...

deprimerad ärman i sverige med av /till fråga mej nu när allsången och midsommer slutat på tv...

Nej upplev så mkt du kan av USA detta år med att resa kors och tvärs klimathotet närmar sej... kram mum

2008-08-08 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0