Backpacking (I will do it)

För er som inte vet det ännu så ska jag avsluta mitt år i Sydamerika. Backpacking i Sydamerika. Jag vet inte riktigt hur det ska gå till. Jag är liksom inte byggd för sånt. Jag gillar charter, hotelltransfer och frukost på sängen. Inte lokalbussar, smuts och inte duscha på tre dar (jag fick ångest i hultsfred efter en halvdag). Jag menar hur ska jag försöka pressa ihop kläder, två sminväskor, skor och krämer i en enda ryggsäck... jag förstår inte. Och sen, tänk om det inte finns, speglar, bordoch toaletter, hur ska jag då kunna sminka mig varje morgon, fxa naglarna och... duscha?

Vill inte ens tänka tanken.



Kommentarer
Postat av: Josefin

You are going to LOVE it! Trust me! :D

2008-08-13 @ 11:41:17
Postat av: MALIN

haha själv eller? :P

2008-08-13 @ 12:10:39
Postat av: Katarina

Spännande, lycka till!

2008-08-13 @ 21:23:12
URL: http://kaatzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0