Någon som har absolut hemma?

Har pratat med min Area director nu om hu jag ska göra. Jag har tre dagar på mig, rematch eller inte rematch. Ska jag försöka hitta en ny familj som tycker sängbränder är vardagsmat och riktigt kul eller ska jag resa i fyra veckor och sedan komma hem?

En stor del av mig vill hem. Inte för att jag har hemlängtan utan för att jag inte orkar hitta en ny familj. Okej att jag kanske inte hade det superbra jämt men jag har världens bästa värdbarn. Dom är som mina småbröder, dom är bäst. Och nu kanske jag aldrig mer få se dom igen? Det känns hemskt. 

En annan del vill verkligen försöka klara det här. Det kommer vara tufft, jag kommer kanske gråta varje dag och ha ångest varje dag. Men det är bara två veckor och om jag inte hittat än familj då, fine, då har jag gjort allt. Nu när jag tänker efter kanske det är det självklara valet. Men det är det inte. Jag känner mig helt tom. Någon som har absolut hemma?

Ps. Jag betalar extra om ni levererar vid dörren .Ds.


Kommentarer
Postat av: Emelie

nej men usch vad hemskt.

Men ta det valet som ligger närmast hjärtat. Du ska ju inte såra dig själv. Så lova mig att göra det DU vill göra, och inte göra det du tror någon annan vill att du ska göra. Hoppas allting går bra, vad du än väljer, och om du väljer att göra en rematch så hoppas jag att du får det så mycket bättre. Det är du värd!

2008-08-30 @ 08:01:24
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0