Dagen då Tyra Banks räddade mitt liv.

Sådär på vintern får jag alltid klädångest. Jag har verkigen ingenting att ha på mig längre. Mina kläder har antingen en massa hål, får mig att se ut som en gravid kvinna eller är allmänt fult.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra med mig själv längre. Mitt hopp just nu är att Tyra Banks ser mig och min offriga klädstil på stan och sedan bestämmer sig för att styla om mig. Det är tv kameror över allt, jag börjar gråta och säger att hon är den bästa människan i hela världen och att hon har varit min idol sen jag var fem. Hon ger mig en kram och sen gråter jag lite till. Jag för köpa kläder för tiotusentals dollar och sen får jag en bil också, och typ ett hus. NEJ MEN VÄNTA. Hon ger bort sin lägenhet i City, helt möblerad och hyran betald 20 år framåt OCKSÅ. Och vi kramas lite till.

Mitt liv kommer få ett bra slut.


Kommentarer
Postat av: mum

hej

kan du inte fixa biljetter till någon tvshow när vi kommer ... puss mam

2008-12-05 @ 09:24:15
Postat av: martin

snälla byt tema på bloggen, de där skorna o jag vet inte vad längst uppe i toppen ser förjävla töntigt ut! annars så är jag nöjd...........

2008-12-06 @ 14:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0