Tips, någon?

Idag var jag och shoppade i westchester. När jag står i kassan och betalar och pratar om livet med kassören så kommer vi... eller jag... bara jag, att jag är svensk. Killen i kassan lyser upp och berättar att vi faktiskt har en svensk som arbeter här och att han ska hämta honom.

Jag väntar. Och ut kommer en svensk! Vi hade ett givande samtal och om jag får ett greencard så har han lovat mig en arbetsintervju!!!

Nu återstår bara ett problem. Jag har inget greencard. Och nu finns bara en sak jag kan göra... gifta mig jävligt snabbt med en amerikan.

Så... tips... någon?

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, varför inte fråga han i Foo Fighters som du är så betuttad i? Perfekt. Då får du din drömkille OCH greencard. Det är ju bara att hälsa på och förklara hela situationen.. han hjälper dig säkert.

2008-12-11 @ 13:59:57
URL: http://linagothlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0