Någon som vet hur man gör?

Nej nu börjar det gå nerför. Jag måste på något sätt styra upp mitt liv. Sluta spela tvspel och börja göra vettiga saker. Funderar på att vara social. Men det är så svårt. Spela tv-spel är lätt.

Jag måste ringa flera personer. Så dom vet att jag lever. Jag tror dom börja ana att jag snart har kolat eftersom jag brukar ringa 5grr på en dag (en bra dag). Och dom saknar mig säkert. Livet utan mig är liksom supertråkigt. Men jag vill bara gömma mig och inte göra ett skit. Sitta inne, vara bitter och läsa Marian Keyes böcker. Om bittra kvinnor som super, knarkar och är deprimerade (väldigt givande faktiskt).

Nä nu ska jag vara superduper glad hela tiden och jag ska vara världens mest helyllemänniska nånsin!

Nån som vet hur man gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0