Cicci, läs!

Idag måste jag på stan för att köpa 20-årspresent till Cicci. Jag suger verkligen på presenter. Speciellt när malin is the king på att köpa presenter. Mina presenter blir alltid helt B jämfört med hennes. Som för två år sen. Jag hade köpt en Simpson vhs som Cicci redan hade. Malin hade köpt: ett duschdraperi, saker till hemmet, MER saker till hemmet, MER saker överhuvudtaget. Hennes vardagsrums bord bestod i princip bara av presenter från Malin...jag kände mig låg.



Cicci om du läser det här kan du väl skriva en rad... typ skriva precis vad du vill ha så köper jag det. Gärna nåt under 200 spänn...eller typ 250! Känner mig generös idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0