Helg

Nu har jag fått för mig att jag ska med ut med Linis. 1. För att jag har jobbat 8 timmar på ett snabbmatsrelaterat-företag och behöver supa 2. För att jag allmänt behöver supa.

Problemet ligger dock i...jag har inga jävla kläder längre! I alla fall inga partykläder. Man blir inte helt pepp förrän man har ett snyggt partlinne på krogen. Jag känner mig som en nunna i mitt ribbade linne (det enda plagget jag har inhandlat det senaste månaderna, kostade bara 99, 50 på Vero moda), såvida jag inte stoppar upp min bh med 50 kg toalettpapper. Men det har jag inte lust med just nu.

Fast nu kom jag på...jag har ju i ett desperat försök till partyplagg klippt sönder min klänning till en topp. Det borde funka... nä jag är körd. En körd nunna i ribbade linnen för 99, 50 från Vero Moda.

Jag ska satsa på drickat istället, kläder är egentligen än sån onödig lyx (tycker jag).

Word.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0