Kunder del 1.

Ibland förstår jag inte, det är ungefär som om alla knäppa människor dras till min kassa. Har jag någon sorts dragningskraft? Jag vet inte...jag har i alla fall fixat en ny kategori som heter kunder och där jag skriver jag om alla idioter, som terapi ungefär.

Kund 1.

"Hej! Pappa john ska ha..."
Pappa John? Vem börjar en beställning med att säga "Pappa john ska ha...", killen ser ju inte ut att vara mer en 25?

1 minut senare:

"Jag skulle vilja ha en dippelidipp också? "
Dippelidipp, det var nytt! Hur kom du på det? Samtidigt som du döpte dig själv till Pappa John? Intressant, mycket intressant.

2 minuter senare ... (han hade visst väldigt svårt att välja dipsås, Bearnaise var visst bara smör i och cheddarost var absolut "suuperäckligt".)

"Äh jag skiter i dippen, man kanske får ligg liksom!
Okej, jag står bara i kassan på ett snabbmatsföretag. Jag serverar dina pommes, jag kan till och med gå ut med din hamburgare. Men jag avstår gärna att höra om ditt sexliv. Det tillhör tyvärr inte mina arbetsuppgifter. Prova BK istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0