Tre månader och 14 dagar kvar!

Snart är det bara tre månader kvar tills jag åker till USA.

Just nu är jag livrädd. Allt kommer ju gå fel. För det vet jag. Familjen är säkert hemsk, barnen kommer hata mig. Jag kommer inte få några kompisar. Jag kommer bara ruttna i nån jävla skog, och bli skitfet förstås (jag kan inte lämna USA utan att bli äckligt lönnfet).

Okej, positivt. Det finns ju faktiskt gym därborta. Och det kan finnas en mini mini mini mini chans att jag kommer använda det. Familjen kanske också är så pass hemsk att jag inte får någon mat utan får äta kanske några gram rester varje kväll. Så även om jag ruttnar nånstans i skogen så kanske jag bara gått upp 10 kilo, istället för 20.

Plus också... det kanske finns andra aupairer som ruttnar i skogen? Vi kanske kan starta värsta klubben. Bygga ett trähus i skogen och så. Blir nog skitbra!

ps. Någon som vet hur man bygger trähus? Är det bara att klättra upp för trädet och börja snickra, eller hur går det till? Tacksam för svar .ds.

Kommentarer
Postat av: Malin

vadå 3 månader? du åker i maj tina lilla...

2008-01-25 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0