I love shopping:


Alltid när jag kliver in i shoppingcentrumet nära mig hamnar jag  mitt i smink avdelningen. Smink avdelningen betyder "makeuprådgivare" som desperat försöker sälja krämer för 3000 spänn "because it look's so good on you!" . För det meste brukar jag skynda mig och försöka gå lite snabbare en vanligt. Ibland springer jag (lördagkvällar är värst). Men idag beslöt jag mig för att gå... lugnt.


Jag tog tre steg, inte mer. Sen kom hon. "Oh my god girl, your'e so pretty I just haaaave to try something on you, It will just take five minutes". Jag vågade inte vara superotrevlig och eftersom jag hade all tid i världen, tänkte jag okej. Fem minuter. Inte mer.


Problemet var att det inte tog fem minuter och att hon han prova mer en två läppglans, en mascara och någon speciell super-kräm. Jag köpte super-krämen. Hon sa faktiskt att den skulle göra min hy sådär perfekt ut och att jag skulle se helt fantastisk ut. Plus att jag faktiskt fick en makeuplektion på köpet och det har absooolut ingenting att göra med att hon vill sälja mer smink. Absolut inte.


 (men hon sa dock att jag skulle tänka över mascaran)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0