"Save Tinas Ipod NOW"

Det har hänt en väldigt dramatisk händelse i mitt liv. Min Ipod har förlorar alla sina låtar. Jag vet inte var eller hur... jag är vad man kallar "very technologically challenged" men jag har nog aldrig känt mig så deprimerad i hela mitt liv. Jag var inte ens såhär deprimerad när mitt marsvin dog (och vi var faktiskt bästa kompisar tills Malin och Cicci kom in i mitt liv).

Jag förstår om ni där hemma tycker väldigt synd om mig just nu. Och ni har alldeles rätt. Men något som skulle hjälpa mig är faktiskt att stödja fonden "Save Tinas Ipod NOW". Allt som behövs är några enstaka kronor för att göra mig glad igen.

Tack på förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0