Ja, jag har repat bilen nu

Jag visste att det skulle hända någon gång. Repa bilen alltså. Jag trodde bara inte det skulle hända så snart. Igår när jag skulle köra in bilen i garaget råkade jag liksom, eh, stöta emot med ena garagedörrgaveln i sidan på bilen. Och det ledde till två små hål utan lack.

Jag sa att det såg ut så när jag kom ut från walmart. Jag menar... det är ju inte mitt fel... egentligen. Garagedörren är verkligen smal och svår att köra igenom. Om dom bara hade gjort den lite bredare skulle det här aldrig ha hänt. Aldrig. Jag har faktiskt tagit 29 körlektioner så jag kan alla grunder som finns med bilkörning och det är absolut inget fel med min bilkörning. Jag kör verkligen exemplariskt. Det är bara vägarna som gär körningen lite svår ibland. Och jag menar dom gångerna jag nästan krockat, inte för att verka som om jag vore ett offer eller något. Men det var verkligen bara ren otur. Precis som igår.

Jag är så gott som oskyldig i princip.




Kommentarer
Postat av: felizia

ha en rolig natt :)

2008-07-11 @ 02:53:33
URL: http://feliziaaaa.blogg.se/
Postat av: Cicci

haha tina du är fan inte dålig!

2008-07-11 @ 11:30:04
Postat av: MALIN

haha jag visste de ! ;) de var förstås oxå otur när vi blåste genom korsningen vid resecentrum? om du minns :P

2008-07-15 @ 12:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0