Jag och datorer:

Nu har jag bestämt mig. Jag ska köpa en egen dator. Det dyraste jag har köpt... någonsin, var nog ett par jeans för 1400 och då fick jag råångest. Men det här är ju liksom viktigar. Jag har redan gått in i ett jag-behöver-inte-ha-ångest-fast-jag-kommer-bli-pank-läge så just nu är jag superlugn.

 Det finns dock ett litet, litet problem. Jag kan absolut ingenting om datorer. Men eftersom jag råkar vara flickvän till någon som spenderar 90 procent av sitt liv framför datan så lärde jag mig massa nya saker idag:

- Bluethooth innebär inte "blå tand"
- Alla bajsar på intel certrino professor (dual-core är mycket bättre)
- Hp suger
- Köp en sony vaio "or get aids and die"

Känner mig som en expert redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0