Huvudvärk (skjut mig)

Jag har huvudvärk. Och nej, jag är inte bakis.

Igår hade vi grillkväll på Martinas altan. Och jag var så exalterad över allt; kyckling... med klyftpotatis... och bearnaisesås (vet ni hur längesen jag åt bearnaisesås, grillat eller ens klyftpotatis?!) att jag inte tänkte så mycket att jag vickade på stolen. Och att bakom finns ingenting förutom ett fall på lite mer en än meter. Så vad händer?

Tina faller. Och jag vill inte verka dramatisk eller något men jag trodde fakiskt jag skulle dö eller i alla fall slå i ryggkotan så att jag blev helt förlamad. Men mest  av allt att jag skulle dö.  Och vet ni? Jag har faktiskt tusen saker att göra i mitt liv:

1. Flytta ihop med min pojkvän.
 Vi ska ha en lägenhet precis vid havet och jag vill ha ett rosa kylskåp. Jag måste bara diskutera det med honom först (jag vet ju att han är superexalterad egentligen. Han vet bara inte om det än)

2. Kvalificera mig in i mensa.
 Jag vet att jag inte verkar som en typiskt mensa person. Men jag har faktiskt vissa egenskaper som skulle uppskattas där. Plus att jag är smart också, jättesmart. Jag har inte visat det än bara.

3. Skriva en bok och blir rik.
För det första måste någon betala för det rosa kylskåpet och för det andra vill jag kunna sova 14 timmar per dag. Och få betalt samtidigt.

Okej, jag är lite dramatisk och jag lever och så nu. Men jag har faktiskt en hjärnskakning. Der är jag helt säker på. Och om jag somnar nu, precis nu kan jag hamna i koma och dö. Bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0