Det är inte mobbat att gå på bio helt ensam.

Jag tror jag nått ett nytt ultimate low. Jag gick på bio idag. Helt ensam. Det var jag och fem pensionärer i biosalongen. Men det var faktist inte farligt som jag trodde. Okej, killen i biljettkassan såg väldigt konstigt på mig, som om jag vore en supermobbad och ensam varelse men herregud. Att gå på bio ensam är ungefär som att hyr en video ensam. Frånsett att bilden är tusen gånger större och drickan kostar 50 kronor. Det är inte mobbat alls, inte mobbat alls. Och en annan sak. Jag har minst tusen kompisar i detta land, jättemånga. Alla bara svärmar över mig. Inte för att skryta, men jag tror jag är populär här borta

Telefon linjerna är bara helt knäppa här, upptagenton hela tiden. Jätteskumt.








Kommentarer
Postat av: MALIN

haha kunde du inte ens fått med dig ett av dina barn? haha jag menar som täckmantel ;)

2008-07-27 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0