Martinas bästa lördagkväll nånsin:

Jag Martina och Malin ser på film hemma hos mig. Först skulle vi vara nere i källaren men eftersom den gamla aupairen fortfarande är här så fick vi sitta i vardagsrummet. Vilket betyder noll volym och noll prat, eftersom hela familjen sover efter klockan 9.


Klockan är elva och det ringer på dörren. Först blir jag livrädd eftersom vi ser på en skräckfilm och det är faktiskt USA det här. Det kan vara någon galen sekt, seriemördare. Vad. Som. Helst (enligt min mening i alla fall). Min värdpappa öppnar dörren och vi hör först inte vad det handlar om men sen ser vi en polisbil som åker från husuppfarten. Men eftersom vi antar att om det rörde oss så skulle min värdpappa gå till oss.


Men vi hade fel. Jag...vi hade varit så pass tysta (I am very impressed with myself) att min värdpappa inte förstod att vi var i huset överhuvudtaget. Så när Martina och Malin går ut ur huset ser Martina att hennes bilrutor är helt sönderslagna.

Bilen är paj. Och dom hade inte ens tagit någonting. Jag börjar skratta och Martina är pissförbannad och hatar USA. Vi får ringa polisen, Martinas värdmamma och en bärgningsbil kom.


Ska jag nämna att Martina är ledig hela veckan och behöver sin bil mer än nånsin nu?




Jag och bilen. Jag tycker om min outfit. Grönt, beige, grått, rosa och vitt passar sjukt bra ihop. Ska nog skaffa en modeblogg istället.


Kommentarer
Postat av: Martina

haha, bra inlagg dar :)

HELVETES-USA! tank att bara 2 ord kan beskriva ett sa sjuhelvetes stort land :)

2008-07-08 @ 14:46:26
Postat av: Theo

Tina....jag trodde du bodde i rikemans område inte ghettot????

2008-07-09 @ 00:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0