What to do, What to do

Egentligen skulle jag hämta en ny aupair, Emelie och ta henne på en powerwalk. Men hon vill inte längre. Så nu känner jag mig pyttelite dissad och tjock. Jag måste ut och gå. Men jag vill inte gå själv och bli våldtagen, skjuten och styckad på samma gång. Så nu har jag tre val:

1. Sitta framför husets tv hela dagen. Äta godis.
2. Sitta framfor min rosa laptop hela dagen. Äta godis.
3. Ta en powerwalk. Bli våldtagen, skjuten och styckad på samma gång ändå (jag blir ju smal i alla fall).

Har inte bestämt mig riktigt än.


Kommentarer
Postat av: Malla

men hallå? skojar du?









klart du ska ut och powerwalka! omg, tänk att bli fet liksom. såå himla 2007. försök bara låta bli att få blod på din rosa juicy coutore power-walk-outfit, den måste ju kemtvättas. (eh, jag är inte alls övertrött, jag lovar. egentligen ville jag bara tala om hur mycket jag gillar din blogg & sättet du skriver på. ;)

2008-07-23 @ 01:38:59
URL: http://yesaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0