En bra dag idag!

Idag är en bra jag-ska-åka-till-usa-om-bara-några-veckor-dag.

Vissa dagar vill jag ju bara sitta inne och kolla på gamla OC-avsnitt, äta upp allt godis och alla kakor som finns i vårt hus (det är faktiskt en del) och grina. Jag brukar till och med ha ett schema:

Går upp - grinar - kollar OC - grinar - länsar kylskåpet - grinar - kollar OC - grinar - länsar skafferiet...

...ja ni förstår kanske.

Men vet ni idag? Idag tänkte jag cykla upp på stan och förbereda saker inför resan. Åka hem till Cicci och se på Greys anatomy maraton.

Ja, ni läste rätt. Jag ska spendera dagen med att se på Greys anatomy avsnitt. Inte OC.

En bra dag idag. En bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0