Hårinpackning för 275 kronor.

Jag har köpt en hårinpackning för 275 kronor. Kan den fixa världfred? Nej. Kan jag få fint hår? Ja.

Ni undrar säkert hur jag kunde vara så pass kapabel att jag...liksom jag, kunde köpa en hårinpackning för 275 kronor. Jag förstår det inte heller. Jag misstänker att jag genomgår en allvarlig livskris i mitt liv just nu. Jag trodde nog att den där inpackning kunde göra mig "superlycklig". Och enligt frisörskan hade faktiskt min inpackning vunnit flera utmärkelser och var "jättestor" i inpackningsvärlden.

Sa jag förresten att förpackningen glittrar lite i guld? Inte? Då måste det vara en sån där superkräm som gör mitt liv lyckligt och bra? Eller hur? Och jag glömde kanske berätta om den fina presentpåsen? Inte det heller?

Helt klart värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0