How to be a good driver

Nu sitter jag här hos Lina. Jag ska vara fyllechaffis. Det är faktiskt så att när människor är riktigt,riktigt desperata så får jag agera chaffis. Annars är jag ett hot mot mänskligheten, eller något.

Jag menar vad är så farligt?

- Köra in i ett bord? (det var ju så fult ändå?)
- Vara nära på att köra på min pojkväns fötter två gånger ( vad behöver man fötter till...egentligen?)
- Faktumet att mitt körkort kostade 20000+ (jag borde kunna allt väldigt grundligt nu!)
- Att min brorsa skriker "jag vill inte dö, jag vill inte dö!" varje gång han sitter i en bil med mig. (men han är så himla känslig, herregud.)

Jag menar, come on people! Jag är bra på att köra bil..ibland.


Kommentarer
Postat av: MALIN

behöver jag ens skriva nått tina?

2008-03-18 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0