Min cykel (dö)

Jag vet att man inte ska hata saker och ting. Men jag hatar verkligen min cykel. Jag HATAR den.

Igår när jag skulle cykla till jobbet (kl 6 på morgonen) hoppade kedjan ur. Jag trodde vi var kompisar jag och min cykel men antagligen inte. Från och med idag säger jag upp min bekantskap med min cykel. Den kan ligga och dö därborta, ligga och dö!

Okej, så hemsk ska jag inte vara. Men jag har faktiskt pms och nej jag råkar faktiskt inte veta hur man fixar en urhoppad kedja. It's not part of my duties. Så att säga. Not part of my duties.




Kommentarer
Postat av: T i n a

Jag hatar också cyklar :D Har hemska minnen från en sommar på gotland...Lycka till i allafall med kedjan ;)

2008-03-08 @ 08:48:50
URL: http://tinairene.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag förstår dig! Tack. Min pojkvän ska lära mig hur man lagar en cykel idag. Känns faktiskt riktigt spännande.

2008-03-08 @ 08:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0