Nu går det nerför (sex veckor kvar)

Imorgon är det sex veckor kvar.... jag inte inte hunnit gjort något som borde göras. Jag har tusen saker som måste köpas: lugnade piller, gummistövlar (jag vet inte varför...men det bara känns rätt), presenter för att muta barnen, artighetspresenter till värdföräldrarna och godis (amerikansk godis är jätteäckligt och jag behöver en årsförbrukning minst).

Och jag måste, måste fixa ett fotoalbum. Annars är jag en super-dålig-människa. Men sånt kräver kreativitet och jag är inte speciellt kreativ av mig. Jag skriver fult och jag kan rita streckgubbar på en höjd.

Ja ni ser allt kommer verkligen gå åt helvete... allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0