Två månader och fyra dagar kvar (någon som har alvedon och öl hemma?)

Jag åker om två månader. Eller två månader och fyra dagar. Men fyra dagar går snabbt så i princip är det två månader kvar. DET ÄR INGENTING! Jag börjar nog kallsvettas snart, svimma också. Känner mig yr. Jag tror min värdmamma märker i mina mail vilket konstants nervvrak jag är. Jag försöker verka lung och sansad. Men det går inte så bra. Det går inte alls faktiskt.

Några saker jag är orolig för inför USA:

- Att jag inte kommer får några kompisar.
- Att jag kommer känna mig ensam.
- Att barnen kommer slå mig.
- Att min värdmamma bara försöker verka snäll men egentligen är en riktigt ond, ond människa.
- Att jag träffar på en björn i skogen och dör. Eller en varg. Man vet aldrig.
- Att jag kör sönder deras nya fina bil (mest troligt).


Är det någon som har alvedon och öl hemma? (ipren och cider går också bra)

ps. Jag betalar extra om ni levererar direkt till dörren. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0