Cykla i helgen, woho!

På lördag ska jag cykla. Med en amerikan.

Den minstas, bästa kompis, kusin har frågat mig om jag vill ut och cykla i helgen. Jag hoppas inte han har "mat, bio och vin efteråt" i huvudet. Jag gillar mat, vin och bio men jag fortfarande är tillsammans med Theo (vilket i och för sig inte spelar någon roll eftersom jag skulle leva i celibat annars).
Men jag kan inte precis säga:


"I'm sorry I really can't bike with you cause I have a boyfriend and that means that I can only bike with him and noone else! Sorry!"


Så nu ska jag alltså cykla. Och vet ni vad? Man måsta ha hjälm här, hjälm! Jag har hjälmfobi. Mest för att frisyren blir förstörd och sen är hjälmar oftast fula (speciellt rosa frigolithjälmar). Jag har ett minilitet huvud också. Jag måste därför ha barnhjälm. Ännu värre.


Jag vill inte cykla mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0