"En blogg om livet efter 45 med humoristiska inslag"

Min mamma funderar på att starta en blogg. Hon beskriver den som "en blogg om livet efter 45 med humoristiska inslag"


Snälla, snälla, vad ni än gör, läs den inte.


För det första kan man inte ha "humoristiska inslag" i en blogg för 45 plussare (det "humoristiska" försvann vid 25) och eftersom mamma till större delen av sin lediga tid pratar med våra katter ("dom förstår mig visste") och ser på brittiska deckarserier förstår jag inte vad som är så spännande.


Det känns bara så fel.


Kommentarer
Postat av: venus

nu blir jag deprimerad. så efter 25 är det roliga alltså slut?

haha nej tyvärr, skulle aldrig kunna vara au pair då jag i princip hatar barn. ska bara dit på semester :) förlåt för den dumma frågan, men vart ligger connecticut? *skäms*

2008-05-23 @ 08:41:55
URL: http://www.planetenvenus.blogg.se
Postat av: Agnes

Oj, jag vill läsa din mammas blogg :D hälsa. Hoppas du har det bra där Tina du klarar det mycket bättre än jag trott :) (sen har jag kanske inte sett din in action) :P skoja. du är duktig!

2008-05-23 @ 09:49:41
URL: http://agnesisme.blogg.se
Postat av: mamma

Smakprov:Hur vet man att man är en nikotinist? När man står ivalet att ge sig ut på sin joggingrunda och inser att man inte har någon snus att ta som belöning efter 8 km löpning.Skall man då 1.Skicka
sonen att handla som i helgen är firad balettdansös? 2.Handla först och sen hem för springturen?
3. man pluggar in musiken via telefonen ( är man 45 har inte ALLA en ipod) springer 6 km stannar vid macken (flåsande och svetten rinner) handla sitt snus springer vidare 2 km
ser målet och tar belöningen direkt?. Det finns ju bara ett sätt eller?

2008-05-23 @ 12:42:06
Postat av: ockxå över 45 o släkt med din mamma

Hej
kan jag få namnet på den bloggen över 45 ?Kan skriva några inlägg ibland. Verkar tina som du har det bra där du bor och jobbar. 6 åringar kan vara lite dryga ibland. Han testar nog bara! Vi ska fira david imorgon. O jag ska på middag på söndag.Det är ju mors dag blir bjuden av jens o johanna. många kramar

2008-05-23 @ 22:43:05
Postat av: Martin

Jag ber till gud att detta är ett skämt

2008-05-27 @ 14:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0