Foppa-tofflor

Jag har på mig något som jag lovade mig själv att aldrig, aldrig, aldrig någonsin skulle sätta min fötter i.


Foppa-tofflor. Jag har hånat dom och velat bränna ner varenda par som finns i hela världen (eftersom dom är så fula) men min värdmamma tvingade på mig ett par eftersom dom är så "funktionella". Och jag kan inte precis säga nej. Hela familjen har varsitt par och dom älskaaar sina foppa-tofflor (dom har till och med dekorerat skorna med klistermärken).


Så nu sitter jag här med foppa-tofflor, fett hår, snorig näsa OCH ser gravid ut.


I look so good!





 

Kommentarer
Postat av: maria

Foppaskor är ju såå bra skönt att du får uppleva det hos mig har jag både ett par ljusblå och 2 typer av sandaler... och en sak till de är BILLIGA
hos dej... så njut av dem och du fick dom väll gratis?

2008-05-27 @ 04:13:19
Postat av: MALIN

tinnaaaa :D haha fan va snygg du måste vara :) men nu börjar de bli dags att ringa hit tycker jag :D så om du e uppe imorn kl 8 din tid o kl 14 min tid kan du vell slå en pling? :) tidigare om du vill hehe PUSSAAAAR ps. har lite news ;)

2008-05-27 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0