I love this place

Gick in på facebook idag. Och helt plötsligt blev allt superjobbigt igen. Jag hade fått några grattis kommentarer och frågor om hur jag har det här. Och då slår det mig. Jag är inte hemma längre. Hemma är över tusen mil bort. Jag bor nu i en liten, liten, liten stad mitt i connecticut. Jag skulle nog inte ens kalla det en stad. Mer en liten by. Det finns ett gym, ett postkontor, två skolor och ett mcdonald's här... ah just ja ett walmart också (gör det hela så mycket coolare).


Men jag har hört att ko-vältningssäsongen börjar snart. Jättespännande, tänk om jag vore i NY eller något annat storstadsställe då skulle jag inte få ha en sån händelserik sommar. Woho!


Kommentarer
Postat av: Anonym

TÄVLING! TÄVLING! TÄVLING!

Kika in hos http://apapaya.blogg.se

2008-05-20 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0