Jag överlevde.

Jag överlevde. Fick några små gråtattacker då och då. Men som sagt jag överlevde.

Den minsta har tillhört kategorin "Jobbiga barn" idag. Han tycker inte om mig (vilket i och för sig inte spelar någon större roll eftersom det är ömsesidigt just nu). Han har påpekat hela dagen hur han inte tycker om mig, och att han bara vill leka med sin gamla aupair. Jag höll mest tyst, vad ska jag säga? "Yeah, I don't like you too and I don't really want to play with you either, but you know what? I get paid for this! Sucker!


Nej just det. 



Kommentarer
Postat av: MALIN

haha ge han en smäll på käften o hälsa från mig ;) haha jag har inget liv tina !! jag har jobbat 2 gånger sen du åkte.. INTE likt mig haha saknar diiiiig! kraaam malin

2008-05-20 @ 11:52:39
Postat av: MALIN

okej de ska stå JOGGAT men e fortfarande helt skakis efter den senaste rundan

2008-05-20 @ 11:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0