Nu ska jag börja cykla

Jag tycker inte om att köra bil här längre. Inte någon annans bil. Det var nästan okej att krascha pappas bil tre gånger (förlåt pappa) men nu när det är någon annans bil. Plus att min bil här är dubbelt så fin som pappas bil och den har radio som FUNGERAR och cd-spelare. Den är två månader gammal också, nämnde jag det?


Jag funderar på att cykla resten av tiden här. Borde inte vara så svårt. Barnen kan väl cykla till och från skolan också. Det är ju liksom bara... två mil. Herregud barn är ändå så lata nuförtiden. Lite motion är bara bra. Miljövänligt också.


Cykel it is!


Kommentarer
Postat av: mam

ingen fara bilen är ju försäkrad bara tuta påoch köra....

2008-05-18 @ 12:00:39
Postat av: Sara Jarlbring

Hej Tina! Grattis (i efterskott! Fick internet idag sa har inte kunnat kommunicera forran nu). Vad roligt det ar att lasa din blogg. Kul att du verkar trivas. Jag har last Emmas och Mathildas resdagbocker med och det verkar som att de ocksa har det bra. Vi far forsoka halla lite kontakt under aret! :) Ska sova nu.. Ha de toppen! Puss och kram

2008-05-18 @ 12:19:09
Postat av: MALIN

haha de e rätt tvinga de små krypen att
cykla, de kanske blir sura nu men jag är säker på att de nån gång i livet blir tacksamma ;) HAHA

2008-05-18 @ 12:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0