Update

Ni sitter säkert där och undrar hur det gick. Fick jag ett gravt sammanbrott? Ligger jag instängd på toaletten i fosterställning? Har barnen rymt? Faktiskt inte.


Jag är en av dom som har turen att få ta hand om "mindre jobbiga barn". Jag har delat upp barn i två olika kategorier: jobbiga barn och mindre jobbiga barn. Dom säger tack efter maten och dom säger ofta "please" om du vill ha något. Och det bästa av allt... dom är smarta och vet vad som är rätt och fel.

Plus att en liten, liten kraft säger inom mig att jag tycker om dom här barnen. Och det är ju rätt viktigt har jag kommit på.


Kommentarer
Postat av: Magda

haha, måste bara säga att du räddade min boring-jag-är-för-pank-för-att-festa-så-jag-sitter-hemma-och-läser-blogar-lördag ;) åker själv som au pair till USA i augusti så jag har blivit liiite besatt av au pairbloggar & så hittade jag dig ;) iaf, har suttit här nu (alldeles för) länge, du skriver så himla roligt :D hoppas allt är bra & ha en trevlig helg :D

2008-05-17 @ 22:19:40
URL: http://yesaah.blogg.se
Postat av: Tina

tack:D haha

2008-05-18 @ 05:08:10
URL: http://tinaiusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0