En nykter kväll:

Hej allihopa!

Just nu sitter jag här. Ensam. Deprimerad. Nykter. Carro ska ut. Finskan ska ut. Jag tror alla ska ut. Förutom jag.

Det har nämligen uppstått ett litet problem i mitt falskleggande...

Jag klippte lite till förut. Och sedan plastade jag om mitt lilla legg ungefär femtitvå gånger till vilket har resulterat i att mitt fekjlegg är två centimeter brett OCH tjockt. Åååh vad jag önskade jag var 21 just nu, eller åtminstånde... lång.

Det är nog bara att inse. Jag är inte falsklegsmaterial.

Kommentarer
Postat av: mum

Du måste ju få hjälp inte skall du sitta hemma medans andra har kul.... prata med värdpappan han fixar det nog(han lät trevlig på telefon ) eller fåtag i någon annan 20 åring som har erfarenhet av att falsklegga/mum

2008-11-23 @ 10:01:19
Postat av: mum

Hej igen

annars tar du en helg till Canada där funkar 20 år bra ,iallafall funkadet för 35 år sedan....

2008-11-23 @ 10:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0