Konsten att falsklegga.

Här sitter jag och falskleggar. Ända sedan jag träffade jocke och magnus har jag tjatat, frågat snällt, erbjudigt gentjänster, VAD SOM HELST för lite cider. Men eftersom ingenting har hänt (en gång fick jag lukta på jockes öl) på två månader så tar jag saken i egna händer.

Problemet är bara att jag inte fick gåvan att klippa rakt... allt blir så himla snett hela tiden så jag får plasta om och plasta och plasta om mitt legg. Det är två centimeter tjockt nu (och, att tillägga ser superäkta ut endå). Mina val är nu:

- Att får större bröst på en dag (så jag ser ut som 17 iställer för 14)
- Att växa 10 centimeter... minst.
- Köpa en massa slampiga kläder (om man har slampiga kläder i USA så kommer man inte var som helst... har jag hört.)
- Att mamma kommer på att jag är född den 10 maj 1987 iställer för 1988 och att hela min födelse är en enda stor lögn.

Så... vad tror ni?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0