Något som inte alls brukar hända mig 2:

Förra veckan följde vår ena hund här in i bilen när jag skulle skjutsa mitt värdbarn. När jag kommer tillbaka så gå jag in i huset, går upp till mitt rumm, sätter på tvn, somnar.
 
40 minuter senare kommer min värdpappa upp till mitt rum:

"Tina, where is daisy, I cant find her..."


HELVETE. Jag har glömt hunden bilen. Inlåst i bilen. Den ligger säkert där helt svältande och döende. Jag springer ner till nedervåningen, ut till bilen. Låser upp bilen och öppnar dörren.

Hunden levde. Min värdpappa frågade var hon var. Jag sa att hon hade öppnat bildörren själv och låst in sig i bilen.

Det är ju faktiskt nästan sant.






Kommentarer
Postat av: mum

inga konstigheter alls vi har ju rockie(katt) som öppnar ytterdörren själv men har vissa svårigheter att stänga efter sig, där har rockie nåt att lära av daisy sombåde kan öppna och stänga dörrar...

vi kanske skall sammanföra dom vid webkameran..

kramisar...

2008-11-09 @ 21:08:43
Postat av: rapport stockholm

apropå stockholm vi bestämde att vi skulle säga "jäger" omvi såg nån kändis själv såg jag ingen men de andra såg malou von sivers , bygg matte och någon som påminner om rafael edholm och rapace fast med större näsa mer krokig liksom en skådis var det iallafall..

2008-11-09 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0