Äta är coolt. Svälta is not.

Jag har så himla ont i magen. Jag har märkt, att på senare tid har måndagar varit en godisdag. Eller godisdag är ett felaktigt uttryck. Mer godis-kakor-chips-glass-grädde plus allt annat i skafferiet dag.

Ibland så har jag vissa extra dagar utöver måndagar. Ibland är det för att jag har träningsverk (efter dom fåtal gånger jag har tränat) eller att tvn går sönder (jag mår så himla psykiskt dåligt då liksom). Plus när jag tycker allmänt synd om mig själv... vilket ibland kan vara ganska så ofta.

Men jag tycker inte att jag ska skämmas över det här liksom. Äta är ju så himla coolt... ju.


Kommentarer
Postat av: Martin

okej nu får de fan va nog. att du börjat särskriva på gamla dar, det kan jag köpa. MEN att skriva än (istället för en) godisdag är fan katastrof. miss u btw

2008-10-28 @ 02:01:08
Postat av: mamma-norgevikarier

men HALLÅÅ det ær ju val idag skriv nåt om det eller haloween som var i helgen hælsar hårt sliten norgejobbare som ser framemot swebusresan imorgon...

och som skanat tecken från dej

2008-11-02 @ 18:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0