Att föda barn:

Jag vaknade halv sex imorse av mig själv. Det enda jag kunde tänka på var:

MENSVÄRK!!!


Varje gång jag har mensvärk tänker jag på att det egentligen är den milda versionen till att föda barn. Typ. Kanske bara "lite" värre.

Powernapps hjälper alltid mot mensvärk, jag tror jag ska prova på den tekniken när jag föder barn också:


- Okej, Tina, snart är barnet ute, krysta!!!
- Det göör ooont, har något en mobil förresten? Eller en väckarklocka?
- Barnet är snart ute, lite till bara... vad behöver du en väckarklocka till?
- Eh, ajj, helvete, jag menar jag vill ta en powernapp nu.
- NU??!!
- JA NU!! Det är faktiskt jag som föder barn, och hur jag föder barn bestämmer ju jag, ELLER HUR!!!
- Men du kan inte... barnet är snart fött, allt är klart snart, bara en krystning!
- Vad är det här för jävla vård! Jag krystar fan när jag vill, nu ska jag sova... sätt klockan på 20 minuter förresten, blir superbra!


Sen somnar jag och vaknar upp med en bebis i min famn!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du och powernaps asså.. haha. Du borde döpa om dig till Tina "Powernap" Romanov. ;)

2009-01-29 @ 15:25:05
URL: http://linagothlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0