Jag och lina är ihop:

Min unge och hennes kompisar gick in på min facebook för en tid sen.

Dom hittade den här bilden:





Jag fick förklara mig i två och en halv timme. Vad ska man säga liksom:

Förklaring 1:

"hehe, oooh, that picture, I was so fuuccking drunk!!! And when Im that fucking drunk I kiss girls. hehehe."

Förklaring 2:

"thats my girlfriend Lina. I love her. And she loves me. She got a boyfriend though... back at home. But Im her secret lover."


Det bästa med mitt jobb är nog att känna sig som en förebild.

Kommentarer
Postat av: moster

hej alla

Bär det i väg nu till solen? Vill gärna få lite bilder sen. och lite rapport! Hoppas ni har det bra. Vi har haft 20 minusgrader,men nu är det plusgrader igen. Ska äta fläskpannkaka. Det blir nog det roligaste idag. kramar till alla

2009-01-08 @ 18:18:09
Postat av: Lina

Ja, eller så kunde du bara fått det att låta som om det är en Svensk grej. Alla svenskar kysser varandra på munnen jämt o ständigt, typ som fransmännen gör jämt.. fast lite mer åt hångel-hållet.. Jättesvenskt..? Det skulle de nog gå på. Jag o Sussi lurade några utbytesstudenter som syrran hade att på valborg, förutom att vi gör upp en eld, offrar folk (gärna utlänningar) på den och rullar oss i lera och hoppar runt elden som indianer. typ. Fast jag tror inte de förstod riktigt vad vi sa (de kunde inte engelska så bra..inte svenska heller för den delen eftersom det råkade komma in lite svenska också) men det kunde blivit kul! Ingen vet ju ens att Sverige finns lixom. Ja, en liten parentes bara! hihi. Puss /Your secret lover

2009-01-09 @ 17:05:24
URL: http://linagothlin.blogg.se/
Postat av: Matiillda också aupair:)

Haha släpp aldrig in ungarna på Fb:P blir för komplicerat att föklara allt då:p

2009-01-24 @ 04:39:40
URL: http://matiillda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0