Blek och tacksam tjej:

En än gång har mina genetiska drag gjort livet underbart för mig själv.

Som nu. Jag har försökt och lockat håret. I en timme. Att tillägga är att jag inte har utsatt min hår för locktänger på TVÅ ÅR!

Första halven på håret gick bra. Finfina lockar. Men andra halvan. Platt.

PlattPlattPlatt!!!!

... i och med detta vill jag säga tack.

Tack mamma för mitt platta hår som man inte kan göra ett skit med
Tack mamma för att jag går upp två kilo genom att bara skymta en daimglass
Tack mamma för att jag behöver köpa 7 centimeter höga klackskor för att nå upp till bardisken.
Tack mamma för att jag är ser ut som ett superblekt spöke på vintern.



TACK!







Blek och tacksam tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0