Jag har inte ångest.

Jag har inte ångest, Jag har inte ångest, Jag har inte ångest.

För det har jag ju inte. Jag har inte ångest.

... i alla fall inte direkt över att åka hem... mer indirekta...saker.... som:

- Jag har gått upp tre kilo:

"Är det en michelin gubbe jag ser därborta?!"
"Haha, nej, ser du inte? Det är bara Tina som solar i bikini. Hon har varit i USA ett år"

- Jag är den ENDA som bor hemma och INTE bor i egen lägenhet:


Men det är ju lugnt. Jag är ju bara 21 år. Och bor hemma. Och maten är ju gratis.

- Jag pratar som Viktoria Silverstedt:


"Heeey Guys, asså, såå himla funny att träffa er. Youuu guuuys, So vad händer tonight? Guys?

- Mina vänner har helt har glömt bort mig:

Okej, lite överdrivet, alla ÄLSKAR JU MIG. Lina har exempelvis haft en pappdocka i naturlig skala som hon har ställt i vardagsrummet. När hon känner sig ensam. Eller hur Lina? Det har du va? ELLER HUR??!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jomenvisst. Och bilder i plånboken, kalendern och i skåpet på jobbet.

2009-05-31 @ 19:32:06
URL: http://linagothlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0