Min ipod är DÖD.

HJÄLP!

Min nya ipod är sönder. Min. Nya. Ipod.

Jag har tre alternativ:

1. Den kände för att bara dö
2. En dvärg gick in i mitt tält och vandaliserade den till döds.
3. Jag spillde ut "lite" cola light i väskan igår. Med ipoden i.

Hur som helst. Jag är nu i stadiet om jag ska köpa en ny. Men jag kan ju inte vara köpa en ny. Sådär.

Barnen svälter i Afrika men nej Tina köper en ny ipod dagen efter hennes gamla gått sönder!!!!

Eller kan jag? När jag tänker efter så bidrar jag till låkonjan. Jag gör världen en tjänst. "Tjejen som räddade lågkonjan" kommer alla kalla mig.

Sen kan jag ha ett museum också. Med mina trasiga ipods. Uppradade. I olika färger. Kan kanske ha en miniutställning med mina mobiler också??!!

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0