Ett seriöst inlägg...haha

Det är så skönt att leva nuförtiden. Vakna upp på morgonen utan en klump i magen, känna sig nöjd med sig själv, nöjd med allt. Efter allt som hänt är jag så glad att jag kan leva som vanligt igen. Det är fan sant att man styr över sitt eget liv. Det är du som bestämmer hur du ska leva och hur ditt liv kommer att se ut. Det är i grunden ditt beslut att genomgå destruktiva relationer, att tycka om dig själv, att må bra allmänt. Den bästa insikten för mig under den senaste tiden är att jag det är just mitt beslut. Om jag vill leva ett lycklig liv kan jag det eftersom jag VILL det.

Jag har världens bästa liv, världens bästa vänner och världens bästa familj. Jag har så mycket just nu och jag är så tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0