Mussepigg on crack

Alltså, om någon männska skulle ta priset att vara pinsam på offentliga sammanhang är det nog jag. Idag som exempel. Jag och Jenny handlar lite nyårs stuff på Kicks. Jenny går till kassan medan jag letar efter kajalpennor. Jag står där själv och letar bland alla saker, en tjej i lila mössa som jag får för mig är Jenny står brevid mig. Min kajalpenna är slutsåld så jag utbrister ett

"åååååh, neeej den är slut". Okej nu kanske inte ni tyckte det var så farligt men lägg till att jag snackar med tillgjord röst... det låter ungefär som mussepigg on crack ( jag tycker dock det låter uppfriskande)

Resultatet...tjejen i lila mössa bara glor på mig och jag börjar skratta för jag skrattar alltid i såna där situationer. Jag undra vad hon genuint trodde om mig. Förrymd psykfånge, ensam eller att jag helt enkelt ville ha en ny kompis. Om hon trodde det sistnämnda så borde hon nog vara glad. Tänk att ha en kompis som snackar som mussepigg on crack. Det finns liksom inte många av oss.

Kommentarer
Postat av: MALIN

haha ja vet exakt vilken röst du menar ;) o ja tror faktiskt att on trodde på det första alternativet..

2008-01-01 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0