Allt bara krymper:

Jag har krympt ett lakan IGEN.

Jag krymper alltid tvätten...något himla fel med tvättmaskinen. Jag trycker ju alltid in... rätt knapp. Normal tvätt. Och jag menar normal tvätt är ju typ... all tvätt. Varför specifiera varje plagg? Så himla onödigt. Och eh, tidskrävande.

Min hittills - har- jag- krympt- lista:


Två skjortklänningar
Tre lakan
Mitt värdbarns ralph lauren tröja för 800 kronor (just nu i baby... modell!)

Allt ligger gömt i min tvättkorg. Under all tvätt.






Kommentarer
Postat av: Malou

Jag har lyckats krympa varenda strumpa jag äger. Jag skyller allt på illvilliga Amerikanska tvättmaskiner. Gört du med.

2008-12-04 @ 22:51:25
URL: http://lollodi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0