Min nya älskling:

Vet ni vad Tina har gjort idag?

KÖPT DATOR. Även om jag är pank så känner jag att ja, jag är värd den här datorn. Och när jag tänker efter har jag absolut, ingen som helst ångest alls. Herregud, den var ju inte såååå dyr. Bara nästdyrast i affären. Och jag är verkligen värd den. Den är rosa, komigen rosa. Och skimrar. De är som gud gav den till mig (fast jag fick betala... men det är skitsamma.)

Och för första gången på mycket länge (sedan jag lämnande pojkvän, vänner och... eh kom hit) känner jag mig liksom glad och lycklig.

Materiell lycka is the shit!


Kommentarer
Postat av: agnes

men lagom avis jag blir! rosa laptop, hell yeah :D Sony's?

2008-07-17 @ 14:19:40
Postat av: MALIN

hehe fan va najs tina :D

2008-07-20 @ 12:51:58
Postat av: matilda olsson

Hej! Sa du har kopt dator har i usa? Med svenskt tangentbord? Blev nyfiken for jag tankte ocksa kopa dator nagon gang!

2008-07-23 @ 13:41:47
URL: http://mmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0