Allt för lågkonjukturen.

Jag har tvingat Alex att fixa min bloggdesign.


Jag orkar inte ha "fashonista- ramen" som blogg.se gjorde 2002.

Alex har heller inget jobb. Så jag gör ju honom liksom ett tjänst. 100 kronor ska han få för det hårda arbetet. Keep the economy going som jag brukar säga.

... jag ska rädda lågkonjukturen

Bara så ni vet!




(OBS. Alex... det har gått 24 timmar... inget har hänt. )

(OBS2. Jag skaffar snart en annan!!!!)

(OBS3. Jag är seriös!!!)

(OBS4.  Jag vet vart din brevlåda bor.
)






Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har blivit utmanad av mig! Kolla in min blogg och läs mer där ;P Höhö ;P

2009-02-25 @ 11:43:40
URL: http://kaiisa.blogg.se/
Postat av: alexander

hurru, jag har mycket att göra iaf vettu :D men jag ska väl ta och ta tag i det här till helgen eller så :D

2009-02-25 @ 15:19:21
Postat av: Lina

Annars finns det ju andra som behärskar Photoshop o så.. som inte ens tar betalt..

2009-02-25 @ 16:38:27
URL: http://linagothlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0